Az időpontok listáját a főoldalról érheti el, a megfelelő ikonra kattintva.

Az időpontok oldalon megtekintheti a Moduloban létrehozott múlt és jövőbeli időpontfoglalásait.
A lista tartalmát három jelölőnégyzet segítségével szabályozhatja.
- A Korábbi időpontok bekapcsolásakor megjelennek azok az időpontok, melyek korábbiak az aktuális időpontnál.
- Az Értékelésre várók bekapcsolásával azon időpontok jelennek meg, melyekhez még nem rögzített értékelést. Ez az alapértelmezett kapcsoló, ha megnyitja az időpontok oldalt.
- A Töröltek beállításával megjelennek a törölt időpontok is a listában.

Jövőbeli időpontok szerkesztéséhez illetve törléséhez használja a sor végén megjelenő ikonokat.

Új időpont foglalásához használja a gombsoron található ikont.
Az ikonra kattintás után az Új időpont adatai ablak jelenik meg, ahol ki tudja választani a legördülő menükből, hogy melyik ügyhöz szeretne időpontot foglalni, valamint melyik ügyfélszolgálaton. A dátumválasztó segítséségvel meghatározhatja a kívánt dátumot, valamint az időpont legördülőben listázott időpontok közül kiválaszthatja az Önnek megfelelőt.
A rendszer csak az elérhető napokat és a szabad időpontokat jeleníti meg.
A véglegesítéshez a Mentés gombot nyomja meg.
Lehetősége nyílik az ügyfélszolgálat értékelésére, miután a lefoglalt időpontban megjelent ott. Ehhez a megfelelő időpont sorában az Értékelést kell választania.
Az értékelés során láthatja az ügyintézés kezdetét és időtartamát, az ügyfélszolgálat megnevezését és az ügyintézője nevét.
Ha készült emlékeztető, akkor annak tartalmát is megtekintheti.
Ezt követően a rendszer üzemeltetői által meghatározott kérdésekre adott válaszaival tudja az értékelést megtenni. Lehetősége nyílik szöveges értékelés elküldésére is, ha a rendszer üzemeltetői ezt engedélyezik.
Jelezheti, ha nem kíván értékelést rögzíteni.
Fontos, hogy az értékelés elküldését követően nincs lehetősége módosítani azon! Természetesen az értékelés anonim, a rendszerben semmilyen formában nem lehet összekapcsolni az értékelést és annak készítőjét.